Toplu mail göndermek istiyorum ama kimi diyor programla, kimi diyor programla yapsan bile aynı IP üzerinden birden fazla maile bağlanırsan banlanırsın. Gmail, Hotmail hiç kolay değil diyor. Mailchimp ise bir süre sonra hesabımı kapattı.
Yani, kısaca bu işin yolu yordamı nedir? Taze Gmail adresleri patlar gibi geliyor.