Merhaba,
NetGSM mobil hat kullanan arkadaşlara bir sorum var. Hattınıza tanımlı mobil interneti paylaşıma açıp internet paketinizden kullanabiliyor musunuz?

Bildiğiniz gibi Turkcell de paylaşıma açtığınızda internet paketinizden kullanmıyor Hotspot internet paketi almanız gerekiyor, NetGSM de Turkcell altyapısı kullandığı için merak ettim onlarda da durum bu şekilde mi?