Hocam ilk başta zaten domainde kelime olarak yazım yanlışı var. “Burda” diye bir kelime yok “Burada” olacak doğru yazılışı. Yani doğru yazılmış olsa belki bir değeri olurdu ama bu şekilde reg parası bile etmez fikrimce.