disavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hahah hocam siz ne diyorsunuz ya geçenlerde illegal siteyi "verin biz de şikayet edelim" diyerek öğrenip kullanmak isteyen kişiler oldu. Aktif ticaret döndüğü için ne yazık ki çapulcusu eksik olmuyor, kendimize göre olabildiğince önlem almamız gerekiyor, bu insanlar kul hakkı falan filan umursamaz.
Kesinlikle ve kesinlikle haklısınız iyiki vermediniz iyikii çok sevindim adınıza üstelik eşime sorim ne ya ortağıma sorim ney bilmem kime sorim ney yeni metodlar bulmuşlar 🙂😂 sürekli güncelleme alıyorlar bu konuda çok aktifler / süpersiniz bu saaten sonra onlara zerre geri dönüş bile yapmiyacagim.