Sevgili R10.NET üyeleri
Bugün burada, yürüttüğümüz marka tescil süreci hakkında konuşmak ve bu zorlu süreçte yanımızda olan
Webxe teşekkür etmek istiyorum. Şirketimiz için oldukça değerli bir markanın tescil işlemlerini gerçekleştirmek üzere harekete geçtiğimizde, hem markanın jenerik yapısı hem de sektördeki rekabet nedeniyle zor bir sürecin bizi beklediğini biliyorduk.
Başvurumuzun ardından, sektörün önde gelen büyük firmalarından itirazlar aldık. Bu itirazlar, markamızın tescil edilmesini engellemeye yönelik ciddi tehditler oluşturuyordu.
Webx ekibinin profesyonelliği burada devreye girdi. İtirazlara karşı verdiğimiz cevaplar,
Webxin uzman desteğiyle hazırlanmış ve detaylı bir savunma süreci yürütülmüştü. Savunma sürecinde, marka hukuku ve stratejik adımlar konusunda aldığımız rehberlik sayesinde itirazları güçlü bir şekilde yanıtlayabildik.
Bu süreçteki tüm karar aşamalarında yanımızda olan
Webxin özverili ve kararlı yaklaşımı sayesinde, itirazların tamamı reddedildi ve markamız başarıyla tescil edildi.
Webxin bu süreçteki uzmanlığı, zorlu ve karmaşık bir yolculuğun başarıyla tamamlanmasını sağladı.
Tüm
@Webx; ekibine içtenlikle teşekkür ederim.