Çok uzağa gitmeye gerek yok tuzla köprüsünden yukarı çıkın orada yer alan ofislerin çoğu naylon fatura işi yapıyor.
Milletin bildiğini maliyenin bilmemesi ve işlem yapmaması saçmalık.
Ama dilan polat mevzusu sonrası işini düzgün yapan vergisini adam gibi ödeyen insanlarıda düşünmeden edemıyorum açıkcası.
Neyse konu özelinde kalırsak ne kadar naylon fatura işi yapan varsa en ağır ceza almaları dileğiyle.