Oranje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Total supply var ve market capi var, teorik olarak nasıl 0a gidebilir anlatabilir misin. Market capi 21 milyon dolardan daha fazla oldugu sürece fiyatı 1 doların altına bile düşemez. Dediğin şey sadece %51 olayında olur ki bu da enerji yetersizliğinden yapılmayacagı yıllar once kanıtlanan bi teori
Teorik olarak ne demek hemfikiriz degil mi? Satacak kimseniz olmaz ise deger 0 olabilir. Pratikte imkansizliga yakinligi da burada zaten. Hatta fiyat eksiye bile dusebilir(bkzetrol). Market capi olusturan sey de talebin olmasi ve alis-satisin gerceklesmesidir. Total supply'nin sinirli olmasi ise tek basina hic bir sey ifade etmez.