Merhabalar.

agustos ayının 5 inde monetag ile çalışmaya başladım içeride 28000 tl param birikti fakat çekilebilir sadece 67 dolar gözüküyor geçen ayın hepsinin gözükmesi gerekmez miydi?
bilgisi olan varmı çok teşekkürler