Dostlar bugün hamster Türkiye telegram grubunda gördüm dağıtım saatlik kazanca göre dağıtılacak yazıyor. Bir bilgi sahibi olan varmi benim mevcut 3.500.xxx.xxx birikimim var 5.3m saatlik kazançım var sıfırla diyenler oldu kartları artırarak sizde durum nedir? ben resmi bilgi bulamadım botta yazana göre 6 bölümden oluşan her aktiviteye göre dağıtım yapılacak gibi duruyor