Hocam 5 TL e Android normal gmail açıyorlar. Random gmaili 20 TL.den açıyorum kurtarmalı. Niyetim size yanlış bir şey söylemek değil.. fakat bu 5 TL.ler çok komik rakamlar
Hocam en az 5 kişi ile çalışıyorum 5 tl den açan. 20 tl den random aşırı fazla asıl komik 20 tl buranın taban fiyatı 4 tl zaten, açmak istemiyorsanız gerek yok yazmaya sizin tercihiniz