ibra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam,

Yanlış bir konu olmuş. R10 haksız trade başlığı mevcut ve sürekli ilgileniliyor. Sırayla çözüm sağlanıyor ve size sıra gelmemiş olabilir. Öfkenizi anlıyorum fakat bunun sorumlusu yönetim değil maalesef.
Kategoriyi bulamadım link atar mısın