Merhaba hocam,

Yanlış bir konu olmuş. R10 haksız trade başlığı mevcut ve sürekli ilgileniliyor. Sırayla çözüm sağlanıyor ve size sıra gelmemiş olabilir. Öfkenizi anlıyorum fakat bunun sorumlusu yönetim değil maalesef.

Edit: Haksız tradeler rapor ediliyor artık. Aklımdan tamamen çıkmış, kusura bakmayın.