bybote adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam ben doldurmamıştım... Kanalı satın almıştım o şekilde doldurmuşlar adsense hesabında... Peki bundan sonraki aylar %10 kesinti mi yapacak kazançlarda...
aynen benden %10 kesiyor hep