41Yazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Formu tekrar gönderirken vergi istisna kısmını doldurmuşsun demek ve bu yüzden %10 a düşmüş. Önceki kazançlarından %20 fazla kesinti boşa gitmiş.
yok hocam ben doldurmamıştım... Kanalı satın almıştım o şekilde doldurmuşlar adsense hesabında... Peki bundan sonraki aylar %10 kesinti mi yapacak kazançlarda...