
her kelimesinde haklısın da onu yapacak idareciler neredeeee yıllar önce benzer uygulamayı ecevit başlatmıştı tarım arazileri için Türkiye'nin tarım ülkesi olduğunu bilen ve gereken önemi veren sayılı kişilerdin birisiydi. Aslında çok da güzel ilerliyordu da işte hükümet değişince sonra gelen hükümet iptal etti o uygulamayı. Asıl amaç tarımın geliştirilmesi olsa da güneydoğu ve doğuanadolu bölgesindeki arazi ağalarının saltanatına son vermek, bu bölgelerde yaşayanların işsizlik ve maddi sıkıntılar nedeniyle pkk ya katılımının önüne geçmek gibi gayeleri de vardı.