Hesap kısmında "rate" diye bi kısım var, galiba oradan bir kullanıcının bot olup olmadığı falan anlaşılıyor. Eğer çok yüksekse veya belli bir limiti var mı artık bilmiyorum, o sınırı aşarsa hesap otomatik olarak kapatılıyor.
nereden biliyorsun diye sormayın

ama tabiki bu "rate" kısmı sadece benim tahminim.