Berabere biter.
Video ile ilgili görüşüm:
Derbinin heyecanını yansıtan bir ses olmalı. O heyecanı hissetmedim. Daha akıcı olmalı. Merhaba, sayın dinleyiciler vs. kullanılmıyor artık. Çünkü insanların vakti yok. Videoda direkt şöyle başlayabilirdin:
“402.maç için nefesler tutuldu. En-Nesyrili, Maximli, Amrabatlı Fenerbahçe”