Dünyada milyonlarca yıldır zaten ben yoktum. Buna üzülmem mi gerek ? Oysa ölüden farkım yoktu.. Geçmişte bir ölümdür aslında.
Bir kez var oldun mu dünyada, ölmek korkutucu geliyor insanlara.. ama sen zaten çoğu zaman yoktun.. Tekrar başa sardığını düşün.
Burda korkutucu olan bence kendinin ölmesi değil, ölümlere şahit olmak daha korkutucu geliyor bana.