ejder126 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ölümü kabulleniyoruz çünkü ölümsüz hiçbir canlı yok, öleceğimiz bir gerçeklik ve bunu kabullenmekten başka şansımız yok. Kimi ölümsüz olacağını düşünüp inançlara sarılıp cesedi çürüdükten sonra bile ödüllendirileceğini düşünüp içini rahatlatıyor, kimileri de benim gibi öldükten sonra bilincin kapanıp uyanılamayacak sonsuz bir uykuya dalacağımızı kabullenir, insanların ölümü karşılama şekli inançtan inanca, kişiden kişiye değişir. Ben tamamen hiçliğe karışıp yok olacağımı kabullenmişim, öyle hurili kevser şaraplı masallara inanmıyorum.