Allah hayırlı ölüm versin
kesinlikle başımıza gelecek bir olayı düşünmeden yaşamaya çalışmak mantıklı gelmiyor
aslında en çok en kesin olayları düşünmeli.
yokluktan varlığa çıkan bir canlının sonrasının tekrar yokluk olacağını düşünmesi ne kadar mantıklı?
bilmediğimiz şeyleri yok diyip kestirip atmak ne kadar mantıklı
dünyaya gelmeden önce neredeydin
yoktum
ölünce ne olacak
yok olacaksın

şahsi cevabım 2sine de hayır
elbette varlığımızın bir başlangıcı olmak zorunda ve bu başlangıç bizim kararımızla olamaz. dmek ki bir karar verici var ve bizi o var etti.
varlığın sona ermesi de o karar vericiye bağlı. ister varlığı devm ettirir isterse yok eder.
en azından bunun üzerinden düşünmek gerekir.