Aykut_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok absürt bi durum var hocam özellikle 4 eylülden sonra sürekli böyle bi yerde duracak ama ne zaman o belirsiz açıklama yapmadılar çünkü
kesinlikle katılıyorum hakkımızda hayırlısı bakalım biz bu yola kefen giyip çıktık