Ben bu konuda Stoacı yaklaşıyorum: Sen varsan ölüm yok, ölüm olduğunda da sen olmayacaksın. Doğmadan önce zaten yoktun. Huzurun mu yoktu? Korkmuş muydun? Öldükten sonra ne değişecek? Yok olmak gibi acısız, zahmetsiz bir son ne güzel. Bilmediğini kabullenemeyip efsanelere sığınanlara inanma. Onlar da hiç bir şey bilmiyor. Onlara inanç vaaz edenler, kendi vücutlarını bile tanımıyordu. Kalp ile düşündüğünü zanneden adamlar dünyanın sırrını çözdüğünü iddia etti.