R10.net sitesinin Coşkun abinin tasarrufunda olduğunu unutmamak lazım. İstediğini mod yapabilir, torpillik bir durum olamaz çünkü seçme/seçilme ile alakası yok. Halkın veya kamunun bir malı değil, kişiye aittir.