firstozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam arkadaşlar.
11 gün önce kayıt ettirdiğim domain üzerinde işlem yapamıyorum. (dns,name server)
destek talebi oluşturduğumda trabis'ten kaynaklı olduğunu herkesin beklemede olduğunu söylüyorlar.
cidden öyle mi?
Trabis 3. kategori sonrası, ön siparişlerden firmaların aldıkları alan adlarını takal/takıl için kontrol ediyor tek tek. Jenerikleri falan takal/takıl adı altında ayırdıkları söyleniyor. O yüzden uzun sürüyor muhtemelen.