14 Pro Max kullanıyordum 1 yıldır güncellemedim. 1 yılda %97 batarya sağlığıyla sattım. Bu ay 15 Pro Max'e geçtim onu da güncellemeyeceğim. Senelerce tecrübe ettim Apple'nin o güzelim güçlü cihazları her güncellemede nasıl çöp ettiğini. Güncellemeyin arkadaşlar.