Merhaba;

E-ticaret sitemi akakce ve cimriye kayıt yaptırmak istiyorum bu konuda tecrübesi olan arkadaş var mı ? Nasıl bir yol izlemeliyim? Ücretli veya Ücretsiz...

Yardımcı olursanız sevinirim.Şimdiden teşekkür ederim.