doğmayı nasıl kabullendiysek hicbirsey bilmiyor hatırlamıyorsak ölmeyide öyle kabullenip hiçbirşey bilmeyip hatırlamayacağız
Anılar bedene ait olduğunu düşünürsek öteki taraf denilen yerde birbirimizi tanıyamayabiliriz


Tüm sevdiklerinizle güzel vakitler geçirin