Valla hayırlı bir şekilde acısız ölmek harici ölümü hiç düşünmem. Er yada geç ne bir nefes az ne bir nefes fazla yaşayacağımızı yaşayıp gideceğiz. Rabbim son nefesime kadar kullarına muhtaç eylemesin.