Selam arkadaşlar.
11 gün önce kayıt ettirdiğim domain üzerinde işlem yapamıyorum. (dns,name server)
destek talebi oluşturduğumda trabis'ten kaynaklı olduğunu herkesin beklemede olduğunu söylüyorlar.
cidden öyle mi?