Bende böyle düşünüp geçen sene 15 bin dolarlara düştüğünde almadım ama şuanki fiyatı görüyorsun trumpda seçilirse uçar gider. Seçilmez seda artık 15 li rakamları görmesi hiç hiçbir neden yok. Faizler düşüyor piyasaya para pompalanacak hepsi riskli varlıklara gidecek. Bu saatten sonra btc, ete alan zarar edeceğini düşünmüyorum. Alt cinler için aynı şeyi söyleyemem. Çok garanticiyseniz yatırım fonu alabilirsiniz. BES yapabilirsiniz.