Enes59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beta mı
Bilmiyorum kii eski cihazdı ekran ve batarya değiştirdim, Bari dedim sürümde güncelliyim nasıl olduysa bi şekilde kurulmuş. 3Utools ile kurdum bilgisayardan programla yani