Çalan kişi kendi ağzıyla direk hesap ismi vererek , ben çaldım demediği sürece yapacağınız şikayetin bir işe yarayacağını düşünmüyorum.
İkinizde admin olduğunuza göre , sayfa benimdi zaten diyebilir. Sayfayı ben büyüttüm ben ilgilendim diyebilir vs söylenebilecek şeylerin sonu yok , belki söylediği şeyler doğruda olabilir , kimse bilemez.
Ayrıca 1 yıl önce çalındı diyorsun , adam bu 1 yıl içinde parayı elden verdim bile diyebilir o kadar zaman aralığı var ki ne sen ne başkası buna itiraz edebilir , verdiğin kanıtlar bile zaman aşımına uğrar. 1 yıl seni bekleten şey nedir