ertu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekrarlanmaması için çok mantıklı bir iş yapmışlar.
Güzel mantıkmış hocam Hem sattıkları numarayı başka birileri kullanıyor, hem de suçlu biz oluyoruz. Anlıyorum...