Şahsen laptopta hiç rahat edemiyorum. Isındığı zaman elinizin altında sıcaklığı hissetmek, klavyeye sert bastığınız zaman tüm sisteme yumruk atmış gibi olmak vb. çok rahatsız edici geliyor.
Bilgisayarı yanınızda taşıma ihtiyacınız yoksa masaüstü derim