Uzun süredir laptop kullanıyorum ama masaüstü gibi kullanıyorum harici klavye mouse monitör şeklinde. Kullandığım laptop şuan tatmin ediyor ama bi tarafım masaüstü geç diyor sizce mantıklı mı ?

Monster i7 13.nesil 4050 m2ssd 16 ram 144hz bi laptop var elimde