Hadi diyelim ben müşteriyim, Ölüp bitiyorum Polonya için ille de gideceğim diyorum ama güven sorunu yaşıyorum.
Beni nasıl ikna edersin? Netice de iyi bir para var işin içinde(Daha önce epey uğraştım bu işlerle) ufaktan beni inandır. 😊

Olaf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her şey sözleşmeli olacağı için sorun yaşanacağını düşünmüyorum hocam ama bilemedim yine de 😅