Ciddi bir iş bayilik başınız ağrıtır
x şirketi yüzünden red yiyen adam sana ödeme yapacak ve sen ödeme yaptığın adam işi yapmazsa sen ön planda kalacaksın
Bu iş aracılık ile yapılmaz, İş yaptığın kişiye güveniyorsun ama herhangi bir yaşanan,yaşanacak sorun da sorumlusu sen olabilirsin.
Bir iş'e başlamadan önce ilk baş kötü taraflarını düşünürüm, Tabii yine de sen bilirsin.
Her şey sözleşmeli olacağı için sorun yaşanacağını düşünmüyorum hocam ama bilemedim yine de 😅