Bu iş aracılık ile yapılmaz, İş yaptığın kişiye güveniyorsun ama herhangi bir yaşanan,yaşanacak sorun da sorumlusu sen olabilirsin.
Bir iş'e başlamadan önce ilk baş kötü taraflarını düşünürüm, Tabii yine de sen bilirsin.