Herkese selamlar.
2012 yılında açtığım apple developer hesabım vardı. 24 Mayıs 2024 civarı bu hesaptaki uygulamalarımı görüp CV'me eklemek için hesaba girdim ama uygulamaları detaylı göstermesi için yıllık abonelik yenilemem gerekti. İade alırım sanıp ödemeyi yaptım. İşimi gördüm ama üyelik iptali ve para iadesi için e posta attığımda, bunun mümkün olmadığını söylediler. Bu konu hakkında bir bilgisi olan var mıdır? Durduk yere para ödedim ya.