Bir işi almak için yazdıysanız ve dönüş yapmadıysa aslında size cevap vermiş oluyor. Yazmış olmasına gerek yok. Fazla bir şey beklemeyin. Ama bir yardım istediyse ve çözümünü yazdıysanız tabiki en azından teşekkür etmeki.
Herkesin vakti değerli bir iş için x kişisine vakit ayırıp mesaj yolluyorsam en azından iş verildi, vazgeçtim, pahalı geldi vs... denebilir 5 saniyesini almaz.
''dönüş yapmadıysa aslında size cevap vermiş oluyor.
'' bu saçma olaya zaten tepki gösteriyorum.