benim de uzun zamandır gözüme takılan bir değişiklikti. reddit tartışmaları gerçek ise saçmalıktan başka bir şey değil.

hiç bir amacı olmayan boş sadece son kullanıcıyı yoran işlerden vazgeçseler keşke.