YAppPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi denedim bende sıkıntı yok ama Hangi tarayıcıyı kullanıyorsunuz?
Google chrome kullanıyorum. Ab yasaları gereği değiştirmişler, diğer bölgelerde böyle değilmiş.

reddit sitesinde tartışılmış.

https://www.reddit.com/r/GoogleMaps/...gle_searchwhy/