Değerli arkadaşlar, yakın bir arkadaşım Adana da yıkım, söküm ve inşaat sonrası temizlik işine girecek. Reklam vercek fakat sizce en iyi geri dönüşü hangi plaformlarda alabiliriz?
Değerli yorumlarınıza ihiyacımız var bilgilendirirseniz sevinirim.
Tüm foruma hayırlı günler dilerim.