brngzginci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisanslı alacaksanız yapay zeka en büyük fark zaten. Onun dışında nesne seçme, filtreler gibi özelliklerde çok büyük farklar var.
Lisanslı düşünüyorum çok pahalı kalıyor o kadar fazla kullanamayacağım için burdan alsam hep 14 gün 14 gün