Hocam ne kadar eski versiyonlardan bahsediyoruz? Mesela ben 6, 13 kullandıktan sonra beta sürüme geçip otomatik doldurma özelliğini denemiştim. Yeni sürümlerde nesne seçme olayı, AI ile doldurma olayı epey kullanışlı. Ama 13 sürümü bile birçok işi yapabiliyor.
Yaklaşık 10 Yıl Önceki Civarı İle Şuanki