Merhaba,
İlk raporumun 5. , ikinci raporumun 4. günündeyim. Hala bekliyorum. Muhtemelen yoğunlar ama bu konuda kesinlikle ayrı ekip kurulması gerekir yada 1 kişi görevlendirmeli. Haksız yere aldığımız - ticaret puanından müşteri kaçırabiliriz.