console hesabı ve gelirli bi uygulama için işlem yaptık hesabı önce verdim herşeyi kontrol Edip ödemeyi attı sonrasında gelirden memnun kalmayıp eksi trade verdi kişi bana
bu eksi trade bildiğim kadarıyla dolandırıcılıkta kullanılıyor
ben herşeyi önden iletmişim herşeyi kontrol etmiş sonrasında ödemeyi atmış ama hâla silinmiyor üstüne şikayet konusu açmış ona birşey demiyorum bile ama eksi tradenin silinmesi gerekiyor