Eskiden adres araması yaptığımda, sağ tarafta çıkan haritaya tıklayıp, adresi rahatlıkla google maps'de görebiliyordum. Şimdi adres araması yaptığımda, çıkan sonuca tıklanmıyor. Onun yerine Yol Tarifi'ni kullanıyorum ama benim istediğim yol tarifi almak değil. Avrupa'da bir adres aratıyorum mesela, bana İstanbul'dan İtalya'ya yol haritası veriyor. Google bu değişikliği neden yaptı anlamıyorum, eski sistem daha iyi değil miydi? Google'da aratmak yerine, google maps'e girip aratmak da işime gelmiyor zaman kaybı.