Bütün ümidim gençliktedir
Bu tür grupların yasal olmasının ihtimali, Çorum'un dünyanın merkezi olması ihtimali ile aynıdır. Yasal olsa, etik olmaz. Netice itibariyle kimse bu kadar parayı bu kadar kolay vermez. Bunu yapanlar, "Kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez" düşüncesinde olanlardır. Son dönemde herkes kısa yoldan köşeyi dönme derdinde. Bunu bilen uyanıklar da, .eşitli tuzaklarla göz boyuyor. Aldanmayın arkadaşlar, kendinizi kullandırmayın.