Türkiye Ligi'ne gelmiş en büyük balon bu olabilir.
Fenerbahçeliyim, hiç beğenmedim oynadığı oyunu da ama Guiza'dan sonra diyebiliriz. Guiza'yı geçecek adam yok bence

Bi tane vardı da 2 yıl bizim oyuncumuzdu adını da hatırlamıyorum 1 maç tek oynadı o da efsaneydi.